עוד חלום לאוסף

7 ביולי 2012

החיים הולכים להם איכשהו... בצורות מוזרות כאלו ואחרות...
הלילה שוב זה קרה שוב חלום כזה... שוב האחת והיחידה...

אני לא זוכר לגמרי את החלום אבל הוא היה מוזר מאוד...
אני והיא מכירים או משהו... אבל לא זוג... משהו איתי לא לגמרי בסדר... לא זוכר ממש מה היה... ואז איזה יום נסעתי למקום כלשהו כנראה צמוד לתיכון שלמדתי בו... זיהיתי שם כמה מקומות שראיתי שצילמה איזו צלמת (אני חושב שגם במציאות ראיתי תמונות כאלו אצל איזו צלמת) משם אני חושב שנסעתי לאנשהו ואני זוכר שבאזור ההוא היה משהו ענקי לא ברור אם מפעל או מה אבל משהו שקשור לטילים או חלל או משהו... ואני זוכר שעברו לי הרבה מחשבות על כמה קונספרציות יש בדבר הזה... ואז הגעתי לאנשהו ושם היה כבר חושך יחסית והיה איזה חבורה של אנשים בינהם אני זוכר אחת או שניים מהעבודה שלי והיה גם אחד שממש מזכיר בפנים את זה שהיה בסרט רובוטריקים שעבד ב CIA או משהו... וכזה התחיל פתאום משום מקום גשם והם רצו לאנשהו בגשם ואני זוכר שמישהו החליט שהוא רץ בעירום... והאיש הזה רץ אחריהם מודאג או משהו ואני גם כנראה הלכתי בעקבותם...
לבסוף אני חושב שהם רצו לאיזה סוג של שוק או משהו והזה תפס אותם לפני שבאו משטרה ואמר להם משהו בסגנון כמה אני צריך לדאוג לכם שלא תסתבכו בצרות או משהו כזה...
ואז אני זוכר כנראה ביום הבא באתי לתחנת אוטובוס כלשהי (תחנה שאני מכיר במציאות והים גם עברתי לידה) והיא ישבה שם... התישבתי לידה או משהו ודיברנו קצת ואז סוג של ישבנו מחובקים צמודים כאלה ואז כבר הכל היה איתי בסדר... 

והיום עבר די קשה... החלומות האלו לא יפסקו ואני רק מקווה שיבוא היום וזה יתגשם שבאמת אפגוש אותה במציאות אבל מצד אחר אני מבין שאולי זה לא יקרה ואשאר לעד לבד או משהו... זה כל כך גומר אותי...
כל כך רוצה סתם לצאת עם חברים לאכול או סתם ללכת לפטפט או לשבת איפשהו או סרט אבל הכל רק דיבורים תמיד ותירוצים... לפחות לרוב...
בסוף הערב שוב הייתי עם אימא בטיילת עם אנדריי והחבורה... שוב הלכנו לסושיה ההיא וזה די כרגיל רק מסתכל לצדדים ורואה זוגות וגם אנדריי וכל אלה מבוגרים ממני כולם עם משפחות מה בכלל אני קשור אליהם מה אני אמור לעשות כבר? אני כזה מרגיש גמור! כל כך נמאס לי מהמדינה הזו לא שבאמת באמת בהרבה יכול להיות יותר טוב במקום אחר כנראה כל עוד העולם מתקיים כמו שהוא היום... אבל עדיין...
אם לפחות לא הייתי צריך לעבור את כל זה לבד, אילו רק הייתה מישהי לצידי, שפשוט תהיה שם בשבילי ואני בשבילה, שתחייך לעברי ותגיש שהיא מאמינה בי... חיבוק משהו...

ניתן לכם את מה שבטח אתם רוצים...
פינת הצחוק:









סוף.

7 תגובות :

  1. וואו... אממ נו הינה מצאתי רגע באמצע שבוע לענות... ממש חסר בזמן במהלך השבועות לאחרונה. אני מרגיש שלי באמת חסר קצת לצאת להנות וזה קורה לא מעט שחסר לי את זה...
    שמע מה שאני מחפש זה לא מודל לא תואר שלישי ולא משהו כזה... 
    יש למעלה את הקישור לפוסט לגבי האחת. רשום שם די מה אני מחפש כן אולי טיפונת הגזמתי שם אבל בכללי זה כנראה זה...

    האמת... לדעתי התיאור שלך לגבי הקשר שלך עם חברתך זה בדיוק מה שניקרא אהבה אמיתית! לפחות ככה נראה לי... מה אני מבין? חח

    אני שמח שההורדה הועילה לך...
    גם לי בלימודים היה די לחץ כבר די נרגע אבל רגע לפני שהוא עובר אני רוצה לנסות לייצר בעצמי לחץ שיגרום לי ללמוד למבחני המיקרוסופט שלי וישר אחריהם תאוריה... המצב בעבודה מראה סימנים של סוף האמת...

    השבמחק
  2. גוגל הפעם מפגיזה
    בפרסומות מעניינות למטה... בדיוק נוגעות לשיחה...

     

     

    אני מכיר את הפוסט... אגב נעלמה משם התמונה... עם
    השנים... לגבי הIQ 135 זו הייתה אולי הגזמה משהו... זה 2 אחוז עליונים...
    זה כמו פסיכומטרי 725...ברור שאתה לא תמדוד לה את הפפסיכומטרים אלא פשוט מחפש
    מישהי שכיך לדבר איתה...העיקר לא להיות נעול על מראה לדעתי... כי היפיופות הן
    בד"כ גם נסיכות, ודוקא אלו שנראות ממוצע יש בינהן אישייויות מדהימות...

     

    ואי האופיס הזה משהו טוב... אולי שבוע הבא אביא
    מחשב לעבודה אפתח שהו ב-VBA בשביל האקסלים שלי שם... אתה יודע אני ממש מתרגש
    מהאקסלים האלה, ברמה שאני בא הביתה וצריך לשכב ולהירגע כי אני חושב עליהם כל
    הזמן... סוג של יותר לא מהאקסלים אלא מזה שאיך אני מוכיח שאאפשר לעשות באקסל דברים
    שידהימו אותם... סוג של האקר אקסל כזה...

     

    ואי התחלתי לענות אתמול והמחשב פשוט נטקע... משום מה הוא התחיל על
    דעת עצמו לסרוק את כל הדיקס וגם להתקין אפדייטים... על היוסטור... סתם, זה לא על
    דעת עצמו, אני בעצמי שידלתי אותו לכך, אבל לא ידעתי שזו תהיה כזו תקיעה...

     

    מה קורה עם העבודה? מה הם מצטמצמים בגלל שהעבירו
    את השרתים לצרפת? כמה אתה כבר עובד שם? חיותר מחצי שנה לא? יו אני לא מאמין ששנה
    מאז השחרור שלך עברה... זה כאילו היה אתמול...

     

    טוב, צריך לרכז תגובות לפפוסט אחד, אחרת זה מבלבל.

     

    מבחינת פלאפון, ואלה, יש הרבה אפשרויות זולות
    בימנו מסתבר.  אחד בעבודה הביא צעצוע סיני ב-200$. המדריך משתמש שלו כתוב
    בסינית ויש בו אפילו שירי MP3 סיניים כבר בזיכרון! איזה מצחיק זה...

     

    זה נראה לא בדיוק אנדרואיד שאנחנו רגילים אליו,
    אלא איזושהי מודיפיקציה... אבל הי, 800 שקל! ואפשר לקנות גם ב-300. אפשר אפילו ישן
    יותר ב-50$, עם אנדרואיד 2.4...

     

    אולי אקנה בסוף איזה צעצוע סיני סתם בשביל הכיף....

     

    או גם הציעו לי HTC sensation משומש ב-1200...

     

    האמת בהתחשב בעובדה שהתרגלתי לטבלט בלטה שלי, אפשר
    לקנות גם טלפון מקשים ב-15$ ולא להתעסק עם שטויות... לחסוך לדירה...

     

    לא יצא השבוע ללכת לסרט... ליוליה היו תכניות אחרות... טוב אחרי ה-23
    לחודש אני פנוי לגמרי (כאילו, בלי הלחץ של שעורי בית).. ואז ב-26 לחודש אני פנוי
    פנוי פנוי לגמרי... בקיצור נתכנן סרט לעוד שבועיים...

     

    כמה נשאר לך מהקורס? מתי אתה רוצה לגשת למבחן?

    השבמחק
  3. וואו... באמת ריכוז של דברים...

    לגבי IQ כזה זה לא מיעוט לדעתי... אני די בטוח שאתה עובר אותו וסביר להניח שרוב האנשים שאיתם אני יותר נהנה להיות עוברים... חלקם זהוודאי...
    התמונה אכן נעלמה... נשים שם את אחת התמונות שמזכירות את הדימיון המשונה הזה והחלומות... יש שתיים בעולם שתיהן זמרות שתיהן ניראות די ככה... האחת יפנית השניה צרפתיה חחח

    אקסל זה מטורף באמת! רק אל תעשה שטויות כלומר לפי מה שאני זוכר לא ממש אוהבים לחבר מחשוב מהבית למחשוב צבאי וכאלה...
    משהו שחסר באקסל זה לזרוק רשימות של אנשים פשוט שיעשה GENERATE כזה... זה היה מאוד מועיל לי לפרויקט שהיה.

    העבודה? טוב זה שמעבירים הכל לצרפת לא כזה נוגע לי (וזה עוד יקח זמן) זה אולי די מונע התקדמות שם בפנים אבל גם לא בטוח. מה שכן זה העובדה שהעלו באמת מערכת קריאות נוראים ביותר!!! וזה די מדכא אותי וגם רואים איך בקרוב כנראה עם אבא שלך יתקשר להלפ דסק יענה לו איזה KUMAR SHUPETIRKERNER או משהו בסגנון וידבר איתו אנגלית הודית... בסופו של דבר יתחילו לצמצם אותנו מתי שזה לא יהיה... מבטיחים שלא יפטרו אלא יעבירו למקומות אחרים HP לא קטנה בארץ גם... בנוסף אני מתחיל למצות את זה... סוף קורס עושה מבחנים ויש לי MCITP וניסיון של כבר כמעט 8 חודש בהלפ דסק די רציני.

    הקורס שלי נגמר עוד כ... חודשיים בערך ככה... זה מבאס  שזה הסוף... צריך להתחיל ללמוד למבחנים ולגשת... זה לא אמור להיות קשה מדי עכשיו כשאני גם מתנסה בדברים ביום יום בעבודה, גם לומד לא מעט בבית וגם משומן מאוד מהפרויקט... התכנון הוא לפחות מבחן אחד בשבועיים ולהתחיל אחד כבר שישי הבא (לפחות דימיון להספיק ככה חח) מה שכן... כפי הנראה אני מתחיל קורס המחות באמצע אוקטובר ככה שכ 5 חודשים אחרי זה (בערך מרץ?) תצטרף להסכלות שלי בקורות החיים שורה של CCNA!

    פלאפון תזהר לקנות משהו זול מדי וסיני מדי... לרוב זה רק נראה אנדרואיד אבל זה לא או שכל מיני כאלה ולפעמים זה עושה בעיות קליטה והכל...
    אני אם הייתי יוצא עכשיו מהצבא וצריך פלאפון הייתי מתפנק. אבל אני אחרי הכל חולה על כל הגאדג'טים וכל זה...
    הסנסיישון הוא כבר לא הדגם החדיש בשוק אבל... אני עדיין מאוהב בו!!! הוא לדעתי יפיפה ביותר, חזק מאוד ומה לא... הזוי שכבר מישהו מוכר כזה משומש...

    לגבי סרט, זה לא חייב להיות סרט ולא חייב להיות בגללי או בזמן מסוים או משהו... פשוט אשמח לראות אותכם איך שלא יהיה ומה שלא יהיה!!

    דרך אגב, יש לך וואטס אפ או שסתם רשמתי למישהו לא קשור??

    השבמחק
  4. יש לי 670 רק... כלומר היה לפני 10 שנים... יו כל כך מזמן זה היה... אני ממש זוכר בפירוט איך אני מוציא את המכתב עם הציון מהתא דואר בקיבוץ...  איך הזמן טס... כאילו שזה היה אתמול...

    משהו שחסר באקסל זה לזרוק רשימות של אנשים פשוט שיעשה GENERATE כזה... - מה הכוונה? מה אתה צריך לעשות עם רשימה של אנשים? אני די בטוח שאפשר... פשוט אקסל בנוי לרשימות ואין משהו שהוא לא יכול לעשות עם רשימה. 

    שמע, זה בדיוק מה שאני מדבר... כאילו, באמת סיכוי להתחיל עם זמרת יפנית הוא לא גבוה אפילו ביפן... גם צרפתיה כנ"ל... תנסה בשביל התחלה להתחיל עם זמרת ישראלית כלשהי... אלא אם כן תהפוך לכוכב בינלאומי או משהו... אתה יודע, צריך להתאים את התכניות לציפיות... בוא תראה איך אתה נהיה כוכב... בצורה חיובית כמובן, אם תעשה אסון טבע זה לא הכי יקרב אותך... אלא אם כן היא דיכאונית משהו אבל אז גם לא כזה כדאי לעשות את זה ממלא... נראה לי אני עייף ורושם שטויות...

    אכן אבא לא מעט מדבר עם הודים... בינתיים הוא זה שנותן להם תמיכה לגבי הציוד שלנו שמותקן שם... אפילו איזה פעם שלחו אותו להודו... הוא בקושי שרד שם מסכן... לא אכל כלום חוץ משקיות מרק שהביא מהארץ... פחד לתפוס איזה מחלה...

    באמת לא כדאי להתיקע עם ההלפדסק הזה, אין שם איפה להתפתח, הכי טוב לתהתקדם...

    CCNA. מגניב!

    צריך להיפגש איכשהו... 

    לא יודע אם יש לי ואטסאפ. אולי בטעות איכשהו הורדתי... אולי זה מותקן על האנשרואיד של יוליה... אבל מה זה משנה, אם מישהו שם סבבה למה לא להתכתב איתו קצת... במיוחד אם זאת היא... רק לא עם יוליה אני מקווה... עכשיו 0430 בבוקר, היא ישנה כמו תינוק... ממלמלת משהו מתוך שינה, כל כך מצחיק...

    השבמחק
  5. פסיכו לא קשור לדעתי לבן אדם... IQ זה שונה לגמרי...

    רשימות של אנשים? הייתי  צריך בפרויקט ליצור 200 משתמשים ואז עוד 50 והדבר הכי קשה בזה זה להשיג רשימה של אנשים פשוט שם פרטי ומשפחה זה כל מה שצריך, שאר הקסם אני עושה בפאוור של חח...

    אתה לא רושם שטויות אבל לא קולט שהתמונות האלו הם סתם להראות בערך מה הטעם שלי... כן הייתי מת להכיר יפנית (בלי קשר לזמרת) אבל זה פשוט המראה...
    בין הזמרת היפנית והצרפתיה במקרה וכמה שהזוי יש שם סתם כמה קוס פליי יפני ואפילו כוכבת פורנו! חחחח

    כן רבים אומרים שקשה להתרגל שם מבחינת אוכל וזה מפחיד... היה סרט בשם outsourced די קומדיה נחמדה אבל היא ממש ממש מראה את מה שהיה לאבא שלך שם ואת המצב שקורה עכשיו בחברה הזו...

    חחחחח לא לגמרי הבנתי אז לגבי הוואטס אפ שאל אותה אם היא קיבלה ממני הודעה לפחות אני אדע כי אני זוכר באמת שרשמתי אז מספר כלשהו תחת שמך כשהסוללה שלך גססה אולי זה היה שלה חחחח

    היא ישנה אצלך? נחמד... 4 וחצי בבוקר ואתה לא ישן???? מה קרה?? חחחח
    הקורס התמחות כבר סגור. היום נרשמתי... יש אחד מהקורס איתי שאני יודע שנרשם ויש עוד מישהו שאני עוד לא יודע מי...

    כן... צריך אכן להפגש... אפילו אם זה סתם לשבת לפטפט או מה שלא יהיה... 

    השבמחק
  6. ואלה מוריד את הOUTSOURCED.

    באמת נראה סרט נחמד.

    כן אני מבין שאלה תמונות כלליות. פשוט יש לי איזה חבר שגם יש לו בעיה עם בנות, אבל הוא משוגע. אם הבחורה לא נראית ברמת מודל, היאלא מתאימה לו... ודוקא הרבה חמודות מתחילות איתו אבל הוא לא שם עליהן כי הן לא מספיק יפות לטעמו. כנראה הכללתי עליך בטעות את הגישה הזו.


    עשיתי את הש"ב, ומשכתי עד הבוקר... כן בזמן האחרות היא התחילה לבוא אליי, וזה ממש נוח לי... בד"כ הייתי בא אליה וזה נהיה ממש לא נוח, במיוחד בחורף, כי היא לא מוכנה לשים מזגן בחדר... מבחינה עקרונית זה משמח אותי, שהיא חסכנית, אבל לפעמים זה נופל על הדברים הלא נכונים... עדיף מאשר שהייתה בזבזנית...

    ואי קיבלתי רעיון היום שאני רוצה לעבוד בהדרכה של EXCEL. מעניין אם הרמה שלי מספיק גבוהה בשביל זה. 

    ALISEE מכיר... רוקדת בצורה מוזרה משהו... היה לה שיר נחמד על תותים או משהו....

    השבמחק
  7. אממ לא אני לא ממש מחפש איזה מודל וגם התמונות כאן לא לגמרי מודל... לא יודע... פשוט מישהי חמודה לא גבוהה ממני ולא שמנה... אבל לבנתיים בכל מקרה אין כלום בכלל...

    בשביל להיות מדריך אני חושב שלא מספיק אקסל אלא צריך את כל האופיס... אבל אני לא יודע... אני יכול לנסות לבדוק עם המרצה שלי

    השבמחק

תגיות

עבודה ( 82 ) יפן ( 53 ) האחת ( 41 ) בדידות ( 38 ) בחורה ( 35 ) לבד ( 34 ) צילום ( 33 ) יפנית ( 30 ) טיול ( 28 ) יום הולדת ( 28 ) סושי ( 26 ) linkin park ( 25 ) גוגל ( 25 ) לינקין פארק ( 25 ) שנה חדשה ( 24 ) חברים ( 21 ) אהבה ( 20 ) אנדרואיד ( 20 ) חו"ל ( 20 ) חבר ( 19 ) חלום ( 19 ) מחשב ( 19 ) יפניות ( 18 ) מסיבה ( 18 ) האחת והיחידה ( 17 ) מצלמה ( 17 ) נקסוס ( 17 ) סרט ( 17 ) זוגיות ( 16 ) לינוקס ( 16 ) צבא ( 16 ) כסף ( 15 ) מנהל ( 15 ) שוקולד ( 15 ) חתונה ( 13 ) ים ( 12 ) אנימה ( 11 ) בלוג ( 11 ) דודה ( 11 ) הכרויות ( 11 ) טיסה ( 11 ) HTC ( 10 ) חברה ( 10 ) יוטיוב ( 10 ) לימודים ( 10 ) סבתא ( 10 ) סיקור ( 10 ) סקירה ( 10 ) עדשה ( 10 ) אימא ( 9 ) ג'ינג'ית ( 9 ) סדרה ( 9 ) סוף שנה ( 9 ) פורים ( 9 ) google ( 8 ) אוזניות ( 8 ) בית חולים ( 8 ) דיכאון ( 8 ) הסוד ( 8 ) לפטופ ( 8 ) פיטורים ( 8 ) פלאפון ( 8 ) קיץ ( 8 ) שיר ( 8 ) שישי ( 8 ) 2015 ( 7 ) אוכל ( 7 ) בחורות ( 7 ) דוד ( 7 ) חג ( 7 ) חופש ( 7 ) מעבר ( 7 ) ספר ( 7 ) עוגה ( 7 ) ראיון ( 7 ) שבוע ( 7 ) תל אביב ( 7 ) תמונות ( 7 ) nexus ( 6 ) אמריקה ( 6 ) בן דוד ( 6 ) בנות ( 6 ) זיקוקים ( 6 ) חדש ( 6 ) חולה ( 6 ) חלומות ( 6 ) יום העצמאות ( 6 ) יפה ( 6 ) כלבה ( 6 ) לצאת ( 6 ) מלחמה ( 6 ) משפחה ( 6 ) סקריפט ( 6 ) פריצה ( 6 ) קרובי משפחה ( 6 ) תאורה ( 6 ) תיק ( 6 ) 2011 ( 5 ) 24 ( 5 ) Bleach ( 5 ) Fairy Tail ( 5 ) GPS ( 5 ) אינטרנט ( 5 ) ארה"ב ( 5 ) ארהב ( 5 ) בודד ( 5 ) בזק ( 5 ) בית ( 5 ) גלידה ( 5 ) וידאו ( 5 ) זוגות ( 5 ) חדר ( 5 ) טלוויזיה ( 5 ) ידידה ( 5 ) יום כיפור ( 5 ) ירושלים ( 5 ) משחק ( 5 ) סולמית ( 5 ) סוף העולם ( 5 ) סיכום ( 5 ) סיסטם ( 5 ) סיסקו ( 5 ) סניף ( 5 ) סרטים ( 5 ) על האש ( 5 ) פיירוול ( 5 ) צחוק ( 5 ) רווח ( 5 ) רשת ( 5 ) תשלום ( 5 ) 2010 ( 4 ) 2012 ( 4 ) 2014 ( 4 ) 2016 ( 4 ) 2017 ( 4 ) 21.12.2012 ( 4 ) 6P ( 4 ) Burn It Down ( 4 ) LG ( 4 ) Ready Player One ( 4 ) htc one ( 4 ) linux ( 4 ) אבטחה ( 4 ) אבטחת מידע ( 4 ) אובונטו ( 4 ) אוטובוס ( 4 ) איך פגשתי את אימא ( 4 ) אפליקציה ( 4 ) ארצות הברית ( 4 ) בדיקה ( 4 ) בולגרי ( 4 ) בלונדה ( 4 ) בן ( 4 ) בניין ( 4 ) בת דודה ( 4 ) גלקסי ( 4 ) דירה ( 4 ) דרקון ( 4 ) האקינג ( 4 ) הולנד ( 4 ) הופעה ( 4 ) הליכות ( 4 ) ונוס ( 4 ) זונה ( 4 ) חצי יפנית ( 4 ) טיילת ( 4 ) טיסנים ( 4 ) טלפון ( 4 ) ילדים ( 4 ) לב ( 4 ) מוות ( 4 ) מוזיקה ( 4 ) מזג אוויר ( 4 ) מחשבים ( 4 ) מטס ( 4 ) מיקרוסופט ( 4 ) מלונות ( 4 ) מסך ( 4 ) מקס ברנר ( 4 ) משכורת ( 4 ) משקפיים ( 4 ) נייד ( 4 ) סושיה ( 4 ) סטרימר ( 4 ) סמסונג ( 4 ) עיצוב ( 4 ) ערוץ ( 4 ) עריכה ( 4 ) פאב ( 4 ) פייסבוק ( 4 ) פסח ( 4 ) פרסומות ( 4 ) קורונה ( 4 ) קורות חיים ( 4 ) קוריאה ( 4 ) קורס ( 4 ) קנון ( 4 ) קר ( 4 ) רוסיה ( 4 ) רחפן ( 4 ) שנה ( 4 ) שנה אזרחית חדשה ( 4 ) תערוכה ( 4 ) תפוז ( 4 ) תקווה ( 4 ) תקלה ( 4 ) 1 באפריל ( 3 ) 2013 ( 3 ) CCNA ( 3 ) Element Hunters ( 3 ) HDR ( 3 ) WIFI ( 3 ) XDA ( 3 ) android ( 3 ) aqua ( 3 ) nexus one ( 3 ) powershell ( 3 ) psy ( 3 ) אזעקה ( 3 ) אל טבעי ( 3 ) אלבום ( 3 ) אנגלית ( 3 ) אנדרי ( 3 ) ארון ( 3 ) אתרים ( 3 ) בגדים ( 3 ) בחירות ( 3 ) בירה ( 3 ) בית חכם ( 3 ) בית קפה ( 3 ) בליץ' ( 3 ) בן & ג'רי ( 3 ) בן & ג'ריז ( 3 ) בנק ( 3 ) דודות ( 3 ) דיסק און קיי ( 3 ) דל ( 3 ) דצמבר ( 3 ) דרום ( 3 ) דתי ( 3 ) האירוויזיון ( 3 ) הלוויה ( 3 ) הנבואה ( 3 ) ווינדוס 10 ( 3 ) ויאטנמית ( 3 ) זוג ( 3 ) זייטגייסט ( 3 ) חדשה ( 3 ) חול ( 3 ) חוץ לארץ ( 3 ) חיבוק ( 3 ) חנות ( 3 ) חתונות ( 3 ) טלויזיה ( 3 ) ילד ( 3 ) ירח ( 3 ) ישראל ( 3 ) כנפיים ( 3 ) לונדון ( 3 ) לישון ( 3 ) מחשבות ( 3 ) מטוס ( 3 ) מיטה ( 3 ) ממיר ( 3 ) מפות ( 3 ) מריר ( 3 ) משכנתא ( 3 ) משלוחים ( 3 ) משפט ( 3 ) ניו יורק ( 3 ) נמל ( 3 ) נפש ( 3 ) נתב ( 3 ) סוללה ( 3 ) עוגיות ( 3 ) עורך דין ( 3 ) ערב ( 3 ) עתיד ( 3 ) פוטר ( 3 ) פילטר ( 3 ) פרויקט ( 3 ) צ'סטר בנינגטון ( 3 ) צוות ( 3 ) צוק איתן ( 3 ) צפון ( 3 ) קנדה ( 3 ) קניון ( 3 ) קצין ( 3 ) ראמן ( 3 ) ראש השנה ( 3 ) ראשון ( 3 ) רוסית ( 3 ) רכבת ( 3 ) שבועות ( 3 ) שיניים ( 3 ) שלט ( 3 ) שרת ( 3 ) 2018 ( 2 ) 4.1.2 ( 2 ) 4.3 ( 2 ) 4.4 ( 2 ) 500D ( 2 ) 65 ( 2 ) A Light That Never Comes ( 2 ) Airbnb ( 2 ) Anger Management ( 2 ) Cisco ( 2 ) DOK ( 2 ) Google Glass ( 2 ) HTC One X ( 2 ) HTML ( 2 ) How I Met Your Mother ( 2 ) Häagen-Dazs ( 2 ) ICS ( 2 ) IT ( 2 ) JBL ( 2 ) MCITP ( 2 ) Mr. Robot ( 2 ) Project Venus ( 2 ) SDK ( 2 ) Star Wars ( 2 ) THE LIVING THINGS ( 2 ) The Force Awakens ( 2 ) The Hunting Party ( 2 ) USB ( 2 ) Zeitgeist ( 2 ) anime ( 2 ) backtrack ( 2 ) barbie girl ( 2 ) black ( 2 ) canon ( 2 ) code lyoko ( 2 ) eurovision ( 2 ) hangouts ( 2 ) imdb ( 2 ) limitless ( 2 ) misfits ( 2 ) nexus 5 ( 2 ) one ( 2 ) one more light ( 2 ) oreo ( 2 ) ubuntu ( 2 ) vlog ( 2 ) war thunder ( 2 ) אדסנס ( 2 ) אומנות ( 2 ) אוסטרליה ( 2 ) אוריאו ( 2 ) אזרחות ( 2 ) אחד ( 2 ) איביי ( 2 ) איטליה ( 2 ) אישה ( 2 ) אלוהים ( 2 ) אלכוהול ( 2 ) אמונה ( 2 ) אנגליה ( 2 ) אנונימוס ( 2 ) אנושות ( 2 ) אנטיביוטיקה ( 2 ) אסיאתית ( 2 ) אפל ( 2 ) אקווה ( 2 ) ארוויזיון ( 2 ) בדיקות ( 2 ) בדיקות דם ( 2 ) בלוגר ( 2 ) בסיס ( 2 ) בת זוג ( 2 ) גולן טלקום ( 2 ) גורל ( 2 ) גיבוי ( 2 ) גימלים ( 2 ) גלאקסי 4 ( 2 ) גלעד ( 2 ) גלקסי 3 ( 2 ) דואר ( 2 ) דוד שמש ( 2 ) דולר ( 2 ) דולרים ( 2 ) דיגיטלי ( 2 ) דייט ( 2 ) דירות ( 2 ) דרושים ( 2 ) דת ( 2 ) האקרים ( 2 ) הארד דיסק ( 2 ) הגירה ( 2 ) הורדה ( 2 ) החלטה ( 2 ) היירנס ( 2 ) הכרזה ( 2 ) הלויה ( 2 ) הליכה ( 2 ) העלאה ( 2 ) הפוסט ( 2 ) הר ( 2 ) הראשון ( 2 ) השכרה ( 2 ) ווינדוס ( 2 ) וורדפרס ( 2 ) ויתור ( 2 ) זום ( 2 ) זכרון יעקב ( 2 ) חבילות ( 2 ) חבצלת ( 2 ) חג שמח ( 2 ) חגיגות ( 2 ) חדשים ( 2 ) חוזה ( 2 ) חולצה ( 2 ) חורף ( 2 ) חיזוי ( 2 ) חייל ( 2 ) חלל ( 2 ) חם ( 2 ) חמס ( 2 ) חנוכה ( 2 ) חשמל ( 2 ) חשמלי ( 2 ) חשפנית ( 2 ) טאבלט ( 2 ) טוקיו ( 2 ) טיולים ( 2 ) טילים ( 2 ) טכנולוגיה ( 2 ) טלפוניה ( 2 ) טראק ( 2 ) יורוטריפ ( 2 ) ים המלח ( 2 ) יפני ( 2 ) יצירה ( 2 ) כאב ( 2 ) כבישים ( 2 ) כבל ( 2 ) כיסוי ( 2 ) כלב ( 2 ) כרטיס ( 2 ) כרטיסים ( 2 ) כתר ( 2 ) להתחיל ( 2 ) לוח אם ( 2 ) לופ ( 2 ) לחגוג ( 2 ) לטוס ( 2 ) לילה ( 2 ) לילה לבן ( 2 ) למכור ( 2 ) לעתיד ( 2 ) לצלם ( 2 ) לרקוד ( 2 ) מארחת ( 2 ) מבחן ( 2 ) מבצע ( 2 ) מועדון ( 2 ) מזגן ( 2 ) מזוודה ( 2 ) מחיר ( 2 ) מחשב נייד ( 2 ) מילקי ( 2 ) מים ( 2 ) מישהי ( 2 ) מכונת כביסה ( 2 ) מכירות ( 2 ) מכשיר ( 2 ) מלאכים ( 2 ) מלון ( 2 ) ממתקים ( 2 ) מסיבת פורים ( 2 ) מסעדה ( 2 ) מספר ( 2 ) מערכת ( 2 ) מפגשים ( 2 ) מפוטר ( 2 ) מפסק ( 2 ) מצב רוח ( 2 ) מקלדת ( 2 ) מקרר ( 2 ) מרפי ( 2 ) מרק ( 2 ) משחקים ( 2 ) משלוח ( 2 ) משקה ( 2 ) משרד ( 2 ) מתוק ( 2 ) מתנה ( 2 ) נארוטו ( 2 ) נבואה ( 2 ) נהדר ( 2 ) נוסטלגיה ( 2 ) ניסיון ( 2 ) נשים ( 2 ) סבא ( 2 ) סדרות ( 2 ) סופגניות ( 2 ) סיוט ( 2 ) סיפור ( 2 ) סלולר ( 2 ) סלקום ( 2 ) ספורט ( 2 ) עדלאידע ( 2 ) עדשות ( 2 ) עומס ( 2 ) עזה ( 2 ) עזרה ( 2 ) עייף ( 2 ) ענן ( 2 ) עצמאות ( 2 ) פארק ( 2 ) פגישה ( 2 ) פוקימון ( 2 ) פיתוח ( 2 ) פנטזיה ( 2 ) פראג ( 2 ) פרקינסון ( 2 ) צבע אדום ( 2 ) צרפת ( 2 ) צרפתית ( 2 ) קאפקייקס ( 2 ) קוד ליוקו ( 2 ) קומדיה ( 2 ) קינוח ( 2 ) קליפ ( 2 ) קפריסין ( 2 ) קצר ( 2 ) קריירה ( 2 ) ראיון עבודה ( 2 ) רוסי ( 2 ) רילוקיישון ( 2 ) ריק ומורטי ( 2 ) רכבות ( 2 ) רעננה ( 2 ) רשתות ( 2 ) שבת ( 2 ) שדה תעופה ( 2 ) שדים ( 2 ) שולחן ( 2 ) שוקו ( 2 ) שירים ( 2 ) שכונה ( 2 ) שכן ( 2 ) שלג ( 2 ) שליט ( 2 ) שני ( 2 ) שעון ( 2 ) שפות ( 2 ) שקיעה ( 2 ) שריפה ( 2 ) תוכנה ( 2 ) תינוק ( 2 ) תכנון ( 2 ) תכנות ( 2 ) תקשורת ( 2 ) תשלומים ( 2 ) 1 ( 1 ) 1.1 ( 1 ) 100 ( 1 ) 102 ( 1 ) 11 ( 1 ) 13 ( 1 ) 16 ( 1 ) 18-270mm ( 1 ) 2.3.7 ( 1 ) 20 ( 1 ) 23 ( 1 ) 25 ( 1 ) 26 ( 1 ) 28 ( 1 ) 29 ( 1 ) 3 ( 1 ) 3.0 ( 1 ) 30 Seconds to Mars ( 1 ) 31 ( 1 ) 364 ( 1 ) 3= ( 1 ) 3D ( 1 ) 4 ( 1 ) 4.0.4 ( 1 ) 4.1 ( 1 ) 4.2.1 ( 1 ) 5 ( 1 ) 550 ( 1 ) 5G ( 1 ) 64bit ( 1 ) 7 ( 1 ) 8 ( 1 ) 8 למרץ ( 1 ) A Place for My Head ( 1 ) AC/DC ( 1 ) AKAI ( 1 ) Abby ( 1 ) Act of Valor ( 1 ) Alex Russell ( 1 ) Alfred Molina ( 1 ) Alice Krige ( 1 ) Alisha Daniels ( 1 ) America ( 1 ) Android L ( 1 ) Android O ( 1 ) Anita Barone ( 1 ) Assassins Creed ( 1 ) Autumn Reeser ( 1 ) Avengers ( 1 ) Avengers infinity war ( 1 ) Avril Lavigne ( 1 ) Awesomeness ( 1 ) Axe ( 1 ) B&H ( 1 ) BABYMETAL ( 1 ) Band ( 1 ) Basshunter ( 1 ) Battle Symphony ( 1 ) Battleship ( 1 ) Bedroom Athletics ( 1 ) Bitch Came Back ( 1 ) Black Friday ( 1 ) Blair Underwood ( 1 ) Bloody Monday ( 1 ) Bon Jovi ( 1 ) Breitling ( 1 ) Brooklyn ( 1 ) By Myself ( 1 ) CES ( 1 ) CIA ( 1 ) CM10.1 ( 1 ) CSS ( 1 ) Change of heart ( 1 ) Charlie Sheen ( 1 ) Chester Bennington ( 1 ) Chronicle ( 1 ) Corsair ( 1 ) Crawling ( 1 ) Crumpler ( 1 ) Cure for the Itch ( 1 ) Curtis Donovan ( 1 ) D90 ( 1 ) DATA ( 1 ) DHCP ( 1 ) DHT ( 1 ) DIE ANTWOORD ( 1 ) DJI ( 1 ) DNS ( 1 ) Daddy ( 1 ) Daft punk ( 1 ) Dane DeHaan ( 1 ) Dead Sea ( 1 ) Dean Collins ( 1 ) Dell XPS L502X ( 1 ) Denzel Washington ( 1 ) Dreamboard ( 1 ) E8400 ( 1 ) E8500 ( 1 ) EIGRP ( 1 ) ESXi ( 1 ) ET ( 1 ) Ed Harris ( 1 ) Edge ( 1 ) Eilat ( 1 ) Elizabeth Banks ( 1 ) Enemy Territory Wolfenstein ( 1 ) Ernest Cline ( 1 ) FBI ( 1 ) Falling Skies ( 1 ) Family Guy ( 1 ) Fiesta ( 1 ) Finn ( 1 ) Forgotten ( 1 ) G700 ( 1 ) GTA ( 1 ) GTA5 ( 1 ) GTAV ( 1 ) Genesis Rodriguez ( 1 ) Ghost ( 1 ) Go ( 1 ) Golden Boy ( 1 ) Good Goodbye ( 1 ) Greed ( 1 ) Guilty All The Same ( 1 ) HDD ( 1 ) HDMI ( 1 ) HOT ( 1 ) HTTPS ( 1 ) Halloween ( 1 ) Heavy ( 1 ) Hell Yeah ( 1 ) Hero ( 1 ) Heroes ( 1 ) Homefront ( 1 ) Huawei ( 1 ) I FINK U FREEKY ( 1 ) IE ( 1 ) IF ( 1 ) IIS ( 1 ) In The End ( 1 ) Intel ( 1 ) Israel ( 1 ) J ( 1 ) Jake Cherry ( 1 ) James A. Stephens ( 1 ) Jamie Bell ( 1 ) Jason Ritter ( 1 ) Jay Baruchel ( 1 ) Jelly Beans ( 1 ) Jess ( 1 ) Jimmy Bennett ( 1 ) Jingle Bells ( 1 ) Julie Benz ( 1 ) KFC ( 1 ) KISS ( 1 ) KLM ( 1 ) KSP ( 1 ) Kay Panabaker ( 1 ) Kaylee DeFer ( 1 ) Kelly Bailey ( 1 ) Kiiara ( 1 ) Kimi ga Kureta Mono ( 1 ) King in the castle ( 1 ) Kyary Pamyu Pamyu ( 1 ) Kyle Sullivan ( 1 ) Laura Innes ( 1 ) Lies ( 1 ) Lindor ( 1 ) Linkin Park - In The End ( 1 ) Lisa ( 1 ) Logitech ( 1 ) M and M ( 1 ) M&M ( 1 ) M8 ( 1 ) MDS ( 1 ) MIIIB ( 1 ) MIT ( 1 ) MX ( 1 ) Maid Cafe ( 1 ) Man On a Ledge ( 1 ) Marvel ( 1 ) Men ( 1 ) Michael B. Jordan ( 1 ) Michael Chiklis ( 1 ) Michael Rapaport ( 1 ) Misery ( 1 ) Monica Bellucci ( 1 ) Music ( 1 ) NGN ( 1 ) NLP ( 1 ) NY ( 1 ) Nathan Young ( 1 ) New York ( 1 ) Nicolas Cage ( 1 ) Nightwish ( 1 ) Nikon ( 1 ) No Ordinary Family ( 1 ) OSPF ( 1 ) One Step Closer ( 1 ) PDF ( 1 ) PSP ( 1 ) PZD ( 1 ) Papercut ( 1 ) PayPal ( 1 ) Performance ( 1 ) Periscope ( 1 ) Plus ( 1 ) Points of Authority ( 1 ) Power Rangers ( 1 ) Pushing Me Away ( 1 ) R.I.P. ( 1 ) RFID ( 1 ) ROOT ( 1 ) RSS ( 1 ) Rami Malek ( 1 ) Ray William Johnson ( 1 ) Rebellion ( 1 ) Red vs. Blue ( 1 ) Rev Theory ( 1 ) Rockstar ( 1 ) Romany Malco ( 1 ) Rudy Wade ( 1 ) Runaway ( 1 ) Sam Worthington ( 1 ) Samsung Galaxy Nexus ( 1 ) Sarah Roemer ( 1 ) Simon Bellamy ( 1 ) Skillet ( 1 ) Stan Lee ( 1 ) Steve Aoki ( 1 ) Stoya ( 1 ) TV ( 1 ) Tamron ( 1 ) Tarja ( 1 ) Taylor Dayne ( 1 ) Teresa Palmer ( 1 ) The Bird ( 1 ) The Boondock Saints ( 1 ) The Event ( 1 ) The North Face ( 1 ) The Sorcerer's Apprentice ( 1 ) The Verge ( 1 ) The War At Home ( 1 ) Thunderstruck ( 1 ) Tor ( 1 ) US ( 1 ) USA ( 1 ) Until It's Gone ( 1 ) V30 ( 1 ) VHS ( 1 ) Veichle 19 ( 1 ) Visio ( 1 ) WEP ( 1 ) Wastelands ( 1 ) Watch Dogs ( 1 ) What The Hell ( 1 ) Wii ( 1 ) With You ( 1 ) Within Temptation ( 1 ) XL ( 1 ) XPS ( 1 ) acronis ( 1 ) active directory ( 1 ) adsense ( 1 ) adwords ( 1 ) agoda ( 1 ) akinator ( 1 ) al pacino ( 1 ) alors on danse ( 1 ) alter ego ( 1 ) american ( 1 ) android 5 ( 1 ) android wear ( 1 ) androidauto ( 1 ) anonymous ( 1 ) app ( 1 ) application ( 1 ) bash ( 1 ) ben & Jerry's ( 1 ) bios ( 1 ) bitch ( 1 ) blogger ( 1 ) book of eli ( 1 ) booking ( 1 ) bootloop ( 1 ) break stuff ( 1 ) bullshit ( 1 ) car ( 1 ) cards against humanity ( 1 ) casio ( 1 ) castle ( 1 ) chromebook ( 1 ) classified ( 1 ) contact ( 1 ) cup cakes ( 1 ) deadpool 2 ( 1 ) developer ( 1 ) dodge ( 1 ) dubliners ( 1 ) e-mail ( 1 ) ebay ( 1 ) email ( 1 ) eurotrip ( 1 ) feedburner ( 1 ) finch ( 1 ) firewall ( 1 ) flashforward ( 1 ) fusion ( 1 ) galaxy s4 ( 1 ) gangnam ( 1 ) gentleman ( 1 ) glass ( 1 ) godiva ( 1 ) gopro ( 1 ) gt ( 1 ) gui ( 1 ) hack ( 1 ) hacking ( 1 ) hacktivism ( 1 ) hadouken ( 1 ) heart attack ( 1 ) hershy's ( 1 ) himym ( 1 ) hiren's ( 1 ) hololens ( 1 ) hybrid theory ( 1 ) hyuna ( 1 ) ikea ( 1 ) in ( 1 ) jack ( 1 ) jango ( 1 ) japan ( 1 ) jill ( 1 ) julbo ( 1 ) katy perry ( 1 ) kitkat ( 1 ) let go ( 1 ) levitate ( 1 ) liberty ( 1 ) lim bizkit ( 1 ) linkedin ( 1 ) live ( 1 ) living on a prayer ( 1 ) love ( 1 ) luftansa ( 1 ) mariko ( 1 ) max brener ( 1 ) mr. right ( 1 ) nagios ( 1 ) naruto ( 1 ) network ( 1 ) new divide ( 1 ) new year ( 1 ) nexus 4 ( 1 ) nike ( 1 ) oakley ( 1 ) okcupid ( 1 ) omnia ( 1 ) optimus black ( 1 ) out ( 1 ) outsider ( 1 ) pac-man ( 1 ) paradise ( 1 ) pie ( 1 ) pixel 2 xl ( 1 ) plane ( 1 ) play ( 1 ) pokemon go ( 1 ) ponponpon ( 1 ) protect and survive ( 1 ) rammstein ( 1 ) rc ( 1 ) recharge ( 1 ) recharged ( 1 ) relocation ( 1 ) reunion ( 1 ) rip ( 1 ) roar ( 1 ) rules ( 1 ) sagi abitbul ( 1 ) script ( 1 ) shukran ( 1 ) snapdragon ( 1 ) social engineering ( 1 ) sony m3 ( 1 ) stifler ( 1 ) stifmeister ( 1 ) store ( 1 ) stromea ( 1 ) style ( 1 ) sushi ( 1 ) tell it to my heart ( 1 ) tennis ( 1 ) transformers ( 1 ) travelist ( 1 ) viper ( 1 ) voyager ( 1 ) what about us ( 1 ) windoes ( 1 ) windows ( 1 ) wireshark ( 1 ) youtube ( 1 ) אאוטלוק ( 1 ) אאוטסידר ( 1 ) אבא ( 1 ) אבודה ( 1 ) אביב ( 1 ) אבל ( 1 ) אבנג'רז ( 1 ) אבנים ( 1 ) אבריל ( 1 ) אדג' ( 1 ) אדום ( 1 ) אדם סנדלר ( 1 ) אדם על הקצה ( 1 ) אהובה ( 1 ) אובססיה ( 1 ) אווירה ( 1 ) אוניברסיטה ( 1 ) אופניים ( 1 ) אופציה ( 1 ) אופציות ( 1 ) אוראו ( 1 ) אוריגאמי ( 1 ) אזרחים ( 1 ) אזרחית ( 1 ) אי-מייל ( 1 ) איבוד ( 1 ) איחור ( 1 ) איחרתי ( 1 ) אייזן ( 1 ) איילון ( 1 ) אייס ( 1 ) אייפון 7 ( 1 ) אילת ( 1 ) אימג' ( 1 ) אימייל ( 1 ) אינטל ( 1 ) איצ'יגו ( 1 ) איקאה ( 1 ) אירופה ( 1 ) אישין ( 1 ) אל פצ'ינו ( 1 ) אלחוטי ( 1 ) אלחוטית ( 1 ) אלמנט האנטרז ( 1 ) אמאזון ( 1 ) אמיתי ( 1 ) אמסטרדם ( 1 ) אמריקן ( 1 ) אנדריי ( 1 ) אנלוגי ( 1 ) אנרגיה ירוקה ( 1 ) אסטרואיד ( 1 ) אסטרולוגיה ( 1 ) אסטרונומיה ( 1 ) אספנות ( 1 ) אפטר ( 1 ) אפליקציות ( 1 ) אקטיב דירקטורי ( 1 ) אקינטור ( 1 ) אקס ( 1 ) אקסים ( 1 ) אקרויס ( 1 ) ארגון ( 1 ) ארונות ( 1 ) אריות הים ( 1 ) ארץ ( 1 ) ארץ חדשה ( 1 ) אש ( 1 ) אתר ( 1 ) באג ( 1 ) באסה ( 1 ) בארץ ( 1 ) באש ( 1 ) בגד ים ( 1 ) בוטלופ ( 1 ) בולשיט ( 1 ) בונה ( 1 ) בונוס ( 1 ) בופה ( 1 ) בושם ( 1 ) בחור ( 1 ) בחירת העורך ( 1 ) בטן ( 1 ) ביוס ( 1 ) ביטול רעשים ( 1 ) ביטחון ( 1 ) ביטס ( 1 ) ביטקוין ( 1 ) בייבימטאל ( 1 ) בייקון ( 1 ) בין ( 1 ) ביקור רופא ( 1 ) בית דירה ( 1 ) בלאק ( 1 ) בלגיה ( 1 ) בלתי רגילים ( 1 ) במה ( 1 ) במרץ ( 1 ) בניאס ( 1 ) בקירה ( 1 ) בר ( 1 ) ברוקלין ( 1 ) בריא ( 1 ) בריאות ( 1 ) בריטים ( 1 ) בריטית ( 1 ) בריטניה ( 1 ) ברייטלינג ( 1 ) בריכה ( 1 ) ברקים ( 1 ) בתול ( 1 ) בתול בן 40 ( 1 ) בתולים ( 1 ) ג'אנגו ( 1 ) ג'אנגו ללא מעצורים ( 1 ) ג'ט לג ( 1 ) ג'יני ( 1 ) ג'לי ( 1 ) ג'נגו ( 1 ) ג'ק וג'יל ( 1 ) ג'ק פרסקו ( 1 ) ג'קפוט ( 1 ) גאה ( 1 ) גאווה ( 1 ) גבורה ( 1 ) גברים ( 1 ) גוגל+ ( 1 ) גולן ( 1 ) גולן-טלקום ( 1 ) גוף ( 1 ) גופה ( 1 ) גופרו ( 1 ) גורילה ( 1 ) גזע ( 1 ) גטסוגה טנשו ( 1 ) גיבורים ( 1 ) גיימרית ( 1 ) גיישה ( 1 ) גיקיות ( 1 ) גיקית ( 1 ) גירסה ( 1 ) גלים ( 1 ) גלקסי 4 ( 1 ) גלריה ( 1 ) גמבה סטייל ( 1 ) גנגנם ( 1 ) גניבה ( 1 ) גרוזינים ( 1 ) גרון ( 1 ) גרמני ( 1 ) גרמניה ( 1 ) גשם ( 1 ) גשר המיתרים ( 1 ) דאגות ( 1 ) דאודורנט ( 1 ) דבורה ( 1 ) דבורים ( 1 ) דגם ( 1 ) דדפול ( 1 ) דואל ( 1 ) דומיין ( 1 ) דוקטור ( 1 ) די ( 1 ) דיג'ימון ( 1 ) דיור ( 1 ) דיילת ( 1 ) דילמה ( 1 ) דיסק קשיח ( 1 ) דיסקברי ( 1 ) דיסקוס ( 1 ) דיסקים ( 1 ) דלף ( 1 ) דנזל וושינגון ( 1 ) דפדפן ( 1 ) דרגות ( 1 ) דתיה ( 1 ) האוניברסיטה הפתוחה ( 1 ) האחת וה ( 1 ) האירוע ( 1 ) האקטיביזם ( 1 ) האקר ( 1 ) הבורר ( 1 ) הבלתי רגילים ( 1 ) הג'ינג'ית ( 1 ) הגבלה ( 1 ) הדפסה ( 1 ) הוט ( 1 ) הוראת קבע ( 1 ) הורדות ( 1 ) הורים ( 1 ) הורמונים ( 1 ) הזדמנות ( 1 ) הזמנה ( 1 ) הזמנות ( 1 ) החזר ( 1 ) החלטות ( 1 ) הטבלה ( 1 ) הטסות ( 1 ) היחידה ( 1 ) היפה והחנון ( 1 ) הירח ( 1 ) הכחדה ( 1 ) הכנסה ( 1 ) הכרות ( 1 ) הלשנה ( 1 ) המבורגר ( 1 ) המבנאי ( 1 ) המשך ( 1 ) הנחה ( 1 ) הסברה ( 1 ) הערכת עובדים ( 1 ) הפוסט הראשון לעתיד ( 1 ) הפסד ( 1 ) הפתעה ( 1 ) הצלה ( 1 ) הקחדה ( 1 ) הרשאות ( 1 ) הרשי'ס ( 1 ) הרשיס ( 1 ) השוד ( 1 ) השמדה ( 1 ) התאוששות ( 1 ) התכתבות ( 1 ) התלמדות ( 1 ) התנגשות הטיטנים ( 1 ) התפטרות ( 1 ) התקף ( 1 ) התרסקות ( 1 ) ווינאמפ ( 1 ) ווינדוס 7 ( 1 ) ווישבון ( 1 ) ווליום ( 1 ) וושינגטון ( 1 ) וטרינר ( 1 ) ויאגרה ( 1 ) ויאטנם ( 1 ) וידאו לוג ( 1 ) וילה ( 1 ) וירטואלי ( 1 ) ז ( 1 ) זאב ( 1 ) זהב ( 1 ) זוגי ( 1 ) זורם ( 1 ) זיקנה ( 1 ) זכוכית ( 1 ) זכרון יעקוב ( 1 ) זכרונות ( 1 ) זכרים ( 1 ) זמן ( 1 ) זמן שאול ( 1 ) זמר ( 1 ) זמרת ( 1 ) זריקות ( 1 ) חאמס ( 1 ) חבילה ( 1 ) חברות ( 1 ) חג אביב ( 1 ) חג המולד ( 1 ) חג פסח ( 1 ) חגורה ( 1 ) חדר אוכל ( 1 ) חדשות ( 1 ) חולון ( 1 ) חולצות ( 1 ) חולשה ( 1 ) חוף ( 1 ) חור שחור ( 1 ) חזה ( 1 ) חזרתי ( 1 ) חטוף ( 1 ) חטופים ( 1 ) חטיף ( 1 ) חטיפים ( 1 ) חיבורים ( 1 ) חידה ( 1 ) חיוך ( 1 ) חיזרים ( 1 ) חייזרים ( 1 ) חיים ( 1 ) חינם ( 1 ) חיסון ( 1 ) חיפוש עבודה ( 1 ) חלומום ( 1 ) חלונות אדומים ( 1 ) חללית ( 1 ) חמודה ( 1 ) חמים ( 1 ) חסומים ( 1 ) חסימה ( 1 ) חצובה ( 1 ) חרא ( 1 ) חרבות ( 1 ) חרדות ( 1 ) חרמנות ( 1 ) חשמליות ( 1 ) חשפנות ( 1 ) טאבל ( 1 ) טאקימה ( 1 ) טאקל ( 1 ) טבע ( 1 ) טבעוניות ( 1 ) טבעת ( 1 ) טוויטר ( 1 ) טטריס ( 1 ) טיב טעם ( 1 ) טיגריס ( 1 ) טיול תכנון ( 1 ) טייס ( 1 ) טייסת ( 1 ) טיסות ( 1 ) טיפול שורש ( 1 ) טכנאי ( 1 ) טלקום ( 1 ) טניס ( 1 ) טניס שולחן ( 1 ) טסה ( 1 ) טקן ( 1 ) טראמפ ( 1 ) טראקים ( 1 ) טרור ( 1 ) יבוא ( 1 ) יד ( 1 ) ידיים ( 1 ) יוזר ( 1 ) יום ( 1 ) יום האהבה ( 1 ) יום האישה ( 1 ) יומן ( 1 ) יופי ( 1 ) ילדה ( 1 ) ילדונת ( 1 ) ין ( 1 ) יסודי ( 1 ) יפיפיה ( 1 ) יציאה ( 1 ) יקר ( 1 ) ירוק ( 1 ) ירח מלא ( 1 ) ירידה ( 1 ) ירידה מהארץ ( 1 ) ישן ( 1 ) ישנים ( 1 ) ישראל פלוס ( 1 ) ישראלית ( 1 ) ישראלתי ( 1 ) יתוש ( 1 ) יתושים ( 1 ) כאבי ( 1 ) כבוד ( 1 ) כבלים ( 1 ) כדור הארץ ( 1 ) כואב ( 1 ) כוחות ( 1 ) כוכבים ( 1 ) כומר ( 1 ) כונן ( 1 ) כוננות ( 1 ) כוס ( 1 ) כופר ( 1 ) כותב ( 1 ) כותל ( 1 ) כיבוי ( 1 ) כינוי ( 1 ) כיף ( 1 ) כיפת ברזל ( 1 ) כלא ( 1 ) כלבים ( 1 ) כלה ( 1 ) כלואים ( 1 ) כלום ( 1 ) כמעט ( 1 ) כנס ( 1 ) כנסייה ( 1 ) כפילים ( 1 ) כרומקאסט ( 1 ) כרוניקה בזמן אמת ( 1 ) כרטיס אשראי ( 1 ) כתוביות ( 1 ) כתום ( 1 ) כתיבה ( 1 ) לא בשבילי ( 1 ) לאונידס ( 1 ) לבוש ( 1 ) לבן ( 1 ) לבשל ( 1 ) להאיר ( 1 ) להכיר ( 1 ) להרוג ( 1 ) להתאורר ( 1 ) להתגייס ( 1 ) להתחתן ( 1 ) להתעלם ( 1 ) להתקדם ( 1 ) לוג'יטק ( 1 ) לוגו ( 1 ) לוד ( 1 ) לווינים ( 1 ) לופוס ( 1 ) לופטאנזה ( 1 ) לחץ ( 1 ) לטייל ( 1 ) לייב ( 1 ) לייטרום ( 1 ) ליל הסדר ( 1 ) לילי ( 1 ) לינקי פארק ( 1 ) ליסה ( 1 ) ליקוי ( 1 ) ליקוי ירח ( 1 ) ללא ( 1 ) ללא גבולות ( 1 ) ללכת ( 1 ) למרץ ( 1 ) לעזוב ( 1 ) לענות ( 1 ) לקנות ( 1 ) לריב ( 1 ) לשדרג ( 1 ) לשון ( 1 ) לשלוט ( 1 ) לשרוד ( 1 ) לשתות ( 1 ) לתחמן ( 1 ) מאוורר ( 1 ) מאורס ( 1 ) מאורר ( 1 ) מאיה ( 1 ) מאיץ חלקיקים ( 1 ) מבול ( 1 ) מבחנים ( 1 ) מבצר ( 1 ) מגדל ( 1 ) מגוחך ( 1 ) מגן ( 1 ) מגניבה ( 1 ) מגפה ( 1 ) מדהימה ( 1 ) מדיה ( 1 ) מדיח ( 1 ) מדפסת ( 1 ) מדריד ( 1 ) מדריכים ( 1 ) מודם ( 1 ) מוטורולה ( 1 ) מוכן ( 1 ) מולטי ( 1 ) מוניות ( 1 ) מונית ( 1 ) מוצלח ( 1 ) מושלמת ( 1 ) מזומן ( 1 ) מזכירה ( 1 ) מזכרת ( 1 ) מזל ( 1 ) מזרקה ( 1 ) מח עצם ( 1 ) מחמאה ( 1 ) מחנה ( 1 ) מטאור ( 1 ) מטאורים ( 1 ) מטאל ( 1 ) מטבח ( 1 ) מטוסים ( 1 ) מטרות ( 1 ) מי משוגע ( 1 ) מייד קפה ( 1 ) מייל ( 1 ) מייק ( 1 ) מילואים ( 1 ) מילקשייק ( 1 ) מינוס ( 1 ) מיקרוגל ( 1 ) מיקרופון ( 1 ) מישהיא ( 1 ) מכונית ( 1 ) מכונת ממתקים ( 1 ) מכירה ( 1 ) מכללה ( 1 ) מכרתי ( 1 ) מכשף ( 1 ) מכשפה ( 1 ) מלאזיה ( 1 ) מלוכסנות ( 1 ) מלוכסנת ( 1 ) מלחם ( 1 ) מלחמת עולם שלישית ( 1 ) מלט ( 1 ) מלכוד 22 ( 1 ) מלצרית ( 1 ) ממשק ( 1 ) מנה ( 1 ) מנה חמה ( 1 ) מנהל רשתות ( 1 ) מנהלת ( 1 ) מנוחה ( 1 ) מנחה ( 1 ) מנתח ( 1 ) מסאג' ( 1 ) מסוק ( 1 ) מסכים ( 1 ) מסלול ( 1 ) מסע ( 1 ) מסקוטה ( 1 ) מסתגר ( 1 ) מעלית ( 1 ) מערכת הצדק ( 1 ) מעשה ( 1 ) מפגש ( 1 ) מפה ( 1 ) מפרט ( 1 ) מפתח ( 1 ) מצה ( 1 ) מצלמות ( 1 ) מצעד ( 1 ) מקושט ( 1 ) מקס ( 1 ) מקפיא ( 1 ) מרכבות האלים ( 1 ) מרכז ( 1 ) מרכז מידע ( 1 ) מרצ'נדייז ( 1 ) משאית ( 1 ) משאלות ( 1 ) משגעת ( 1 ) משטח חיתוך ( 1 ) משטרה ( 1 ) משימה בלתי אפשרית ( 1 ) משלוח מנות ( 1 ) משקפי שמש ( 1 ) משרתם של שני האדונים ( 1 ) משתרה ( 1 ) מת ( 1 ) מתג ( 1 ) מתגשם ( 1 ) מתחתן ( 1 ) מתחתנים ( 1 ) מתקפה ( 1 ) נאבדה ( 1 ) נאסא ( 1 ) נהגת ( 1 ) נהרס ( 1 ) נוביי גוד ( 1 ) נוף ( 1 ) נופל ( 1 ) נוקיה ( 1 ) נורא ( 1 ) ניהול רשת ( 1 ) ניוד ( 1 ) נייק ( 1 ) נין ( 1 ) ניצול ( 1 ) ניקון ( 1 ) ניקיון ( 1 ) נישואים ( 1 ) ניתוח ( 1 ) נסיעות ( 1 ) נעלי בית ( 1 ) נעליים ( 1 ) נערת ליווי ( 1 ) נפטר ( 1 ) נפרדה ( 1 ) נצרות ( 1 ) נקבות ( 1 ) נקסוס 5 ( 1 ) נרגילה ( 1 ) נרשמים ( 1 ) נשבר ( 1 ) נשואה ( 1 ) נשוי ( 1 ) נשיא ( 1 ) נשיכה ( 1 ) נשך ( 1 ) נתבג ( 1 ) סאונד ( 1 ) סבא רבא ( 1 ) סגר ( 1 ) סוד ( 1 ) סוויטצ' ( 1 ) סוכות ( 1 ) סוכן חשאי ( 1 ) סוכר ( 1 ) סוני ( 1 ) סוף ( 1 ) סוף שבוע ( 1 ) סופר ( 1 ) סופרלנד ( 1 ) סורפייס ( 1 ) סטארט אפ ( 1 ) סטארטאפ ( 1 ) סטויה ( 1 ) סטוץ ( 1 ) סטוצים ( 1 ) סטוראג' ( 1 ) סטיב אאוקי ( 1 ) סטיב ג'ובס ( 1 ) סטרימינג ( 1 ) סיגרים ( 1 ) סידרה ( 1 ) סיום ( 1 ) סייבר ( 1 ) סינגל ( 1 ) סיני ( 1 ) סיניות ( 1 ) סינים ( 1 ) סינית ( 1 ) סיסמאות ( 1 ) סיפוח ( 1 ) סירטון ( 1 ) סכנה ( 1 ) סמים ( 1 ) סנס ( 1 ) ספיד דייט ( 1 ) ספין ( 1 ) ספינה ( 1 ) ספינר ( 1 ) ספסל ( 1 ) ספק ( 1 ) ספרית ( 1 ) סקייטבורד ( 1 ) סקריפטים ( 1 ) סרטון ( 1 ) סרן ( 1 ) עבודה מהבית ( 1 ) עבר ( 1 ) עבריינים ( 1 ) עד הבוקר ( 1 ) עדכון ( 1 ) עדכונים ( 1 ) עובדים ( 1 ) עובדת עבודה ( 1 ) עוזב ( 1 ) עונות ( 1 ) עוספיה ( 1 ) עזיבה ( 1 ) עזריאלי ( 1 ) עטלף ( 1 ) עיניים ( 1 ) עיר ( 1 ) עירום ( 1 ) עכבר ( 1 ) על ( 1 ) עליון ( 1 ) ענק ( 1 ) עסק ( 1 ) עפרוני ( 1 ) עצבים ( 1 ) עקרונות ( 1 ) ערב צוות ( 1 ) ערך ( 1 ) ערכות מגן ( 1 ) עששת ( 1 ) עתיקה ( 1 ) פאבים ( 1 ) פאוור רנג'רס ( 1 ) פאוור של ( 1 ) פאי ( 1 ) פאנורמה ( 1 ) פאק מן ( 1 ) פוג'י ( 1 ) פוטושופ ( 1 ) פוטנציאל ( 1 ) פוליטיקה ( 1 ) פופיק ( 1 ) פורטוגל ( 1 ) פורנו ( 1 ) פטיש ( 1 ) פיגוע ( 1 ) פיין ( 1 ) פינת הצחוק ( 1 ) פיצה ( 1 ) פיצוץ ( 1 ) פיקאצ'ו ( 1 ) פיקסל ( 1 ) פירוק ( 1 ) פירסום ( 1 ) פלאש פורוורד ( 1 ) פלאשפורוורד ( 1 ) פלוב ( 1 ) פלישה ( 1 ) פלרטטנית ( 1 ) פנורמה ( 1 ) פנים ( 1 ) פנס ( 1 ) פנקייקים ( 1 ) פסיכולוג ( 1 ) פצע ( 1 ) פקודה ( 1 ) פקס ( 1 ) פרודוקטיבי ( 1 ) פרוטוקול ( 1 ) פרוטוקולים ( 1 ) פרויקט ונוס ( 1 ) פרוסומות ( 1 ) פרחים ( 1 ) פרטיות ( 1 ) פרידה ( 1 ) פריסקופ ( 1 ) פריצות ( 1 ) פרק ( 1 ) פרקים ( 1 ) צ'אנס ( 1 ) צ'ק ( 1 ) צארלי שין ( 1 ) צדק ( 1 ) צה"ל ( 1 ) צחוקים ( 1 ) ציוד ( 1 ) צילומים ( 1 ) צינון ( 1 ) צלול ( 1 ) צמודה ( 1 ) צמצומים ( 1 ) צמרמורות ( 1 ) צפיות ( 1 ) צפת ( 1 ) צרפתיה ( 1 ) קאפ קייקס ( 1 ) קבלה ( 1 ) קבר ( 1 ) קו ( 1 ) קול ( 1 ) קולנוע ( 1 ) קונסוליה ( 1 ) קופסא ( 1 ) קורא ( 1 ) קוראה ( 1 ) קורוסאקי ( 1 ) קוריאני ( 1 ) קורסים ( 1 ) קטי פרי ( 1 ) קידום ( 1 ) קיוטו ( 1 ) קיוסק ( 1 ) קינעה ( 1 ) קיסריה ( 1 ) קיצור כיבה ( 1 ) קישוטים ( 1 ) קליטה ( 1 ) קלפים נגד האנושות ( 1 ) קניות ( 1 ) קסיו ( 1 ) קפוא ( 1 ) קצונה ( 1 ) קציצה ( 1 ) קציצות ( 1 ) קרברוס ( 1 ) קרומקאסט ( 1 ) קרח ( 1 ) קריה ( 1 ) קרמבו ( 1 ) קרנל ( 1 ) קרקע ( 1 ) קשר ( 1 ) ראמשטיין ( 1 ) רבייה ( 1 ) רגשות ( 1 ) רדיו ( 1 ) רובוטריקים ( 1 ) רוח הזמן ( 1 ) רול ( 1 ) רום ( 1 ) רומים ( 1 ) רופא ( 1 ) רופא שיניים ( 1 ) רוק ( 1 ) ריב ( 1 ) ריגול ( 1 ) ריגשי ( 1 ) ריהוט ( 1 ) ריפוי ( 1 ) ריצה ( 1 ) ריקוד ( 1 ) רישיון נהיגה ( 1 ) רכב ( 1 ) רכבים ( 1 ) רמיקס ( 1 ) רמלה ( 1 ) רמשטיין ( 1 ) רמת גן ( 1 ) רעידת אדמה ( 1 ) רעיון ( 1 ) רציפים ( 1 ) רקדנית ( 1 ) שבור ( 1 ) שבתות ( 1 ) שגרירות ( 1 ) שואה ( 1 ) שווארמה ( 1 ) שוטר ( 1 ) שופרסל ( 1 ) שוק אוכל ( 1 ) שוק האוכל ( 1 ) שור ( 1 ) שותר ( 1 ) שח ( 1 ) שחור ( 1 ) שחזור ( 1 ) שחקן מספר אחת ( 1 ) שטויות ( 1 ) שטר ( 1 ) שידוך ( 1 ) שידרוג ( 1 ) שייט ( 1 ) שיכור ( 1 ) שילוח ( 1 ) שינה ( 1 ) שינודה ( 1 ) שינוי ( 1 ) שיפודן ( 1 ) שכנה ( 1 ) שלטון ( 1 ) שליטה ( 1 ) שלישי ( 1 ) שם ( 1 ) שמואל פלאטו שרון ( 1 ) שמועה ( 1 ) שמועות ( 1 ) שמש ( 1 ) שן ( 1 ) שנה אזרחית ( 1 ) שני גברים וחצי ( 1 ) שנים ( 1 ) שניצלים ( 1 ) שנת ( 1 ) שנתית ( 1 ) שעון קיץ ( 1 ) שעות נוספות ( 1 ) שפה ( 1 ) שקלים ( 1 ) שרוטה ( 1 ) שרתים ( 1 ) תאילנד ( 1 ) תאילנדית ( 1 ) תאריך ( 1 ) תגובות ( 1 ) תואר ( 1 ) תואר ראשון ( 1 ) תוכנות ( 1 ) תוכנית ( 1 ) תורנות ( 1 ) תחנה ( 1 ) תחפושת ( 1 ) תיירות ( 1 ) תיירים ( 1 ) תיכון ( 1 ) תלת מימד ( 1 ) תמונה ( 1 ) תעופה ( 1 ) תקופה ( 1 ) תקלות ( 1 ) תקציב ( 1 ) תרומות ( 1 ) תרופה ( 1 ) תרופופת ( 1 ) תשוקה ( 1 )